Reunió amb el secretari general d’Infraestructures del Ministeri de Transports, Mobilitat i Agenda Urbana

El president de la Diputació, Joan Talarn, participarà en la reunió que les institucions locals del Pirineu de Lleida i Osca mantindran a Madrid amb el secretari general d’Infraestructures del Ministeri de Transports i Mobilitat i Agenda Urbana, Xavier Flores. L’objectiu de la trobada és tractar l’estat de les comunicacions comunes a les dues demarcacions.   La delegació lleidatana està integrada també per la síndica del Conselh Generau d’Aran, Maria Vergés, i la presidenta del Consell Comarcal de l’Alta Ribagorça, María José Erta. La delegació d’Osca l’encapçala el president de la Diputació d’Osca, Miguel Gracia, i l’acompanya el president de la comarca de la Ribagorça aragonesa, Marcel Iglesias.

Descarregar esdeveniment