Reunió amb el president del Consell Comarcal de l’Alt Urgell

La presidenta de la Diputació, Rosa Maria Perelló, es reunirà amb el president del Consell Comarcal de l’Alt Urgell, Jesús Fierro, a la seu del Consell Comarcal de l’Alt Urgell, a la Seu d’Urgell.

Descarregar esdeveniment