Reunió amb el president de ‘Repoblem’

El vicepresident de la Diputació de Lleida, Agustí Jiménez, acompanyat del director de Cooperació Municipal, Víctor Peguera, es reunirà amb el president de l’entitat ‘Repoblem’, Sebastià Mata, al despatx de la vicepresidència al Palau de la Diputació.

Descarregar esdeveniment