Reunió amb el president de l’Assemblea Urbana de Catalunya
El vicepresident Jordi Latorre assistirà a la reunió amb el president de l’Assemblea Urbana de Catalunya, vicepresident del Govern i conseller de Polítiques Digitals i Territori, Jordi Puigneró, per preparar la celebració de l’Assemblea Urbana de Catalunya, prevista per al proper 22 de juny d’enguany.