Reunió amb el conseller d’Interior Miquel Buch per tractar de la situació del col·lectiu de Bombers professionals i voluntaris de les comarques de Lleida
La presidenta de la Diputació Rosa Maria Perelló, es reunirà amb el conseller d’Interior Miquel Buch, a la sala polivalent de la Diputació, per tractar de la situació del col·lectiu de Bombers professionals i voluntaris de les comarques de Lleida. La reunió comptarà amb la participació de diversos presidents de consells comarcals, el delegat del Govern a Lleida, Ramon Farré; el director general de Prevenció, Extinció d'Incendis i Salvament, Manel Pardo; la directora dels serveis territorial d’Interior a Lleida, Montserrat Messeguer; així com dels portaveus dels grups polítics de la Diputació (17.20 hores). Prèviament (17.00 hores), el conseller Buch haurà estat rebut a la Diputació per la presidenta de la Diputació i els vicepresidents, i signarà el Llibre d’Honor a la Sala Viladrich. Els mitjans audiovisuals podran fer un MUT a l’inici de la reunióA les 18.00 hores aproximadament es farà l’atenció als mitjans de comunicació