Reunió amb el conseller de Polítiques Digitals i Administració Pública
El vicepresident tercer de la Diputació, Jordi Latorre, es reunirà amb el conseller de Polítiques Digitals i Administració Pública, Jordi Puigneró, a l’Ajuntament d’Aitona, per parlar del desplegament de la fibra òptica pel territori. Ambdós seran rebuts per l’alcaldessa d’Aitona i vicepresidenta primera de la Diputació, Rosa Pujol.