‘Rèquiem Mozart. Homenatge a Lluís Virgili i Farrà

La presidenta de la Diputació, Rosa M. Perelló, assistirà al concert ‘Rèquiem de Mozart’, en homenatge a Lluís Virgili i Farrà, que se celebrarà al Teatre la Llotja de Lleida, amb la participació de l’Orquestra Julià Carbonell i l’Orfeó Lleidatà. A l’acte hi assistiran també el vicepresident segon de la Diputació, Gerard Sabarich, i el diputat Paco Cerdà. (El servei de premsa oferirà informació d’acte acte)

Descarregar esdeveniment