Representació del Retaule de Sant Ermengol

El vicepresident tercer de la Diputació, Antoni Navines; i el diputat, Albert Bajona, assistiran a la representació del Retaule de Sant Ermengol, que tindrà lloc al claustre romànic de la catedral de la Seu d’Urgell, organitzat per l’Associació Patronat del Retaule de Sant Ermengol. L’acte comptarà també amb l’assistència del president de l’Associació, Jesús Galindo; el director de l’obra, Xavier Piguillem; i de l’alcalde de la Seu d’Urgell, Jordi Fàbrega.

Descarregar esdeveniment