Reñé visita l’UCI i la nova sala d’angioradiologia de l’Hospital Arnau de Vilanova de Lleida
El president de la Diputació de Lleida, Joan Reñé, visitarà aquest dijous l’àrea de l’UCI de l’Hospital Arnau de Vilanova que, després de 30 anys des de la seva construcció, serà renovada i modernitzada amb una aportació de la corporació lleidatana.
També visitarà la sala d’angioradiologia del centre hospitalari, recentment remodelada i equipada amb un ajut de la Diputació de Lleida d’1,1 M€.
El president de la Diputació de Lleida estarà acompanyat pel director dels Serveis Territorials de Salut de Lleida i l’Alt Pirineu, Josep Pifarré; el gerent de l’Institut Català de la Salut a Lleida, Jaume Capdevila, i altres responsables de les àrees mèdiques del centre.
(El servei de premsa de la Diputació enviarà informació d’aquest acte)