Reñé es reuneix amb les entitats del Tercer Sector

El president de la Diputació, Joan Reñé, mantindrà aquest divendres, 4 de setembre una reunió de treball amb els representants de les principals entitats del Tercer Sector de la demarcació de Lleida. Abans de finalitzar la reunió, sobre les 10.15 hores, els mitjans de comunicació podran entrar a la sala per agafar imatges.Seguidament, el president de la Diputació de Lleida atendrà els mitjans de comunicació.(El servei de premsa de la Diputació de Lleida enviarà informació d’aquest acte) Lleida, 4 de setembre de 2015

Descarregar esdeveniment