Recepció institucional i festa d’homenatge als germans Màrquez Alentà

El vicepresident de la Diputació de Lleida, Agustí Jiménez, acompanyat del diputat de Salut i Esports, Òscar Martínez; la diputada Sandra Marco i el diputat Fermí Masot, participarà en la recepció institucional i festa d’homenatge als germans  Màrquez Alentà, que tindrà lloc a la Paeria de Cervera, amb motiu de la consecució del campionat del món de Moto GP, per part de Marc Màrquez, i del sots campionat, del seu germà, Àlex.   L’acte comptarà també amb la participació del conseller d’Esports, Berni Àlvarez; la ministra d’Educació i Esports, Pilar Alegría; l’alcalde de Cervera, Jan Pomés.   Posteriorment (13.00 hores), la festa es desplaçarà a la plaça Universitat i la plaça Magdalena Montclar.

Descarregar esdeveniment