Recepció institucional de l’Ajuntament d’Agramunt al president José Montilla

El vicepresident de la Diputació de Lleida, Agustí Jiménez, assistirà a la recepció institucional que l’Ajuntament d’Agramunt farà al president José Montilla a les mateixes instal·lacions municipals.

Descarregar esdeveniment