Recepció institucional al Força Lleida

El president de la Diputació de Lleida, Joan Talarn, acompanyat dels vicepresidents i diputats de la corporació, rebrà els components de Força Lleida que el passat dia 9 de juny van aconseguir l’ascens a la Lliga ACB i que celebraran una rua per la ciutat.   La recepció es farà amb un acte al balcó del Palau de la Diputació —que té sortida a la Rambla Ferran— i estarà encapçalada, de part de l’entitat, pel president del Força Lleida, Albert Aliaga; el tècnic, Gerard Encuentra, i els components de la plantilla.

Descarregar esdeveniment