Recepció institucional al Club Patí Vila-sana
El president de la Diputació de Lleida, Joan Talarn, acompanyat del diputat de Salut i Esports, Òscar Martínez, rebrà el primer equip del Club Patí Vila-sana, guanyador de la Copa de la Reina i de l’equip Fem15, vencedor en la Mini Copa, en un acte que tindrà lloc a la Sala Viladrich.