Recepció institucional a l’IEI amb motiu de la Diada de Sant Jordi
La presidenta de la Diputació, Rosa Maria Perelló, presidirà la recepció institucional que, amb motiu de la celebració de la Diada de Sant Jordi, se celebrarà al Pati de l’Institut d’Estudis Ilerdencs. L’acte comptarà amb l’assistència dels vicepresidents i dels diputats de la corporació, així com de l’assessor cultural de la Diputació, Antoni Balasch. (El servei de premsa oferirà informació d’aquest acte)