Recepció dels organitzadors del Fòrum DATAGRI 2021

El president de la Diputació de Lleida, Joan Talarn, acompanyat del vicepresident Ferran Accensi, rebrà la comissió organitzadora de la quarta edició del fòrum DATAGRI2021, la trobada de referència al sud d’Europa sobre impuls a la transformació digital en el sector agroalimentari, que se celebrarà a Lleida els dies 25 i 26 de novembre.   La delegació de la comissió organitzadora estarà encapçalada per Rosa Gallardo, directora de l’ETSIAM, Escola d’Agrònoms de Córdoba; José Luis Miguel de Diego, director tècnic de COAG; José Luis Molina Zamora, CEO de l’empresa HISPATEC; Gonzalo Martín Díaz, CSO de l’empresa HISPATEC. A més, comptarà amb l’assistència dels membres del comitè local, Jordi Graell, director de l’ETSEA-UdL; Albert Capdevila i Domènec Vila, de la Federació de Cooperatives Agràries de Catalunya; Gabriel Anzaldi, d’EURECAT, i Jaume Bernis, de JARC-COAG.

Descarregar esdeveniment