Recepció del pilot Marc Màrquez a la Diputació. Sala Viladrich

El president de la Diputació de Lleida, Joan Reñé, rebrà el pilot Marc Màrquez, i el seu entrenador, Emili Alzamora, a la Sala Viladrich. Durant la recepció se li lliurarà un casc com a obsequi amb la nova imatge de la marca Ara Lleidaen reconeixement als seus èxits i a la promoció i projecció internacional que el pilot de Cervera fa de les comarques lleidatanes.

Descarregar esdeveniment