Recepció del Club Bàsquet Cadí La Seu

El president de la Diputació de Lleida, Joan Reñé, rebrà l’equip del Club Bàsquet Cadí La Seu a la Sala Viladrich abans del partit de play off que jugaran a Salamanca.

(El servei de premsa de la Diputació enviarà informació d’aquest acte)

Lleida, 10 d'abril de 2015

Descarregar esdeveniment