Recepció de les jugadores de l’equip infantil de la SE AEM de Lleida
El president de la Diputació de Lleida, Joan Reñé, rebrà les jugadores de l’equip infantil de la Secció Esportiva AEM de Lleida, després d’haver-se proclamat campiones de la seva lliga, el campionat masculí del grup III de la Segona Divisió infantil. Lleida, 6 d'abril de 2017