Recepció als Castellers del Lleida

El president de la Diputació de Lleida, Joan Talarn, acompanyat de la vicepresidenta de l’IEI, Estefania Rufach, rebrà els components dels Castellers de Lleida, encapçalats pel seu president, Pau Bonet i el cap de colla, Marc Giné, i membres de la colla, que el passat 5 d’octubre van guanyar la segona jornada del Concurs de Castells a Tarragona.

Descarregar esdeveniment