Recepció al primer equip del Lleida Handbol Club
El president de la Diputació de Lleida, Joan Talarn, i el diputat de Salut i Esports, Òscar Martínez, encapçalaran la recepció al primer equip del Lleida handbol Club que ha assolit l’ascens a la Divisió d’Honor Or —la segona categoria de l’handbol femení— en la fase d’ascens celebrada els dies 16, 17 i 18 de maig a Saragossa. La representació del club estarà encapçalada per la seva presidenta, Divina Farreny, i el vicepresident, Francesc Berenguer; membres de l’equip tècnic, amb Ivan Raigal al capdavant i les components de l’equip. La representació de la Diputació la completaran la diputada Rosalia Carnicé i els diputats Antoni Carré i Joan Simeón.