Recepció al Pons Lleida

El vicepresident de la Diputació de Lleida, Agustí Jiménez, acompanyat de la vicepresidenta, Sandra Castro; el diputat de Salut i Esports, Òscar Martínez i el diputat Jordi Verdú, rebrà els membres del club d’hoquei patins Pons Lleida que, recentment, s’ha proclamat campió de la World Skate Europe Cup, celebrada a Lleida.

Descarregar esdeveniment