Recepció al Hoquei Club Alpicat

El president de la Diputació, Joan Talarn, acompanyat del diputat de Salut i Esports, Òscar Martínez, rebrà els membres del primer equip del Club Hoquei Alpicat que el passat 17 de març es van proclamar campions de la Copa Princesa, al guanyar en la final el CH Lloret per 0-1, en un partit celebrat a Vilafranca del Penedès.   L’equip -encapçalat pel seu entrenador, Jordi Expósito-, estarà acompanyat dels membres de la junta directiva amb la seva presidenta, Meritxell Mata, al capdavant. La plantilla està formada per Franco Scarso, Ricard Casals, Miquel Serret, Joan Ramon Serret, Mats Zilken, David Ballestero, Mathi  Arnáez, Iago Vázquez, Vicente Soto i Pol Besolí.

Descarregar esdeveniment