Recepció al Club Tennis Taula Borges
El president de la Diputació de Lleida, Joan Talarn, acompanyat del diputat de Salut Pública i Esports, Òscar Martínez, rebrà els representants del Club Tennis Taula Borges, encapçalats pel seu president, Enric Vall, amb motiu de proclamar-se campió de la Copa del Rei el passat mes de març contra el Priego. A la recepció hi assistiran també la vicepresidenta del club, Teresa Lasa, i l’entrenador i jugador de l’equip de Divisió d’Honor, Josep Lluís Andrade, a més d’altres membres de l’equip.