Recepció al Club Ciclista Lleida

El president de la Diputació de Lleida, Joan Talarn, acompanyat de la vicepresidenta Sandra Castro, i els diputats Fermí Masot i Toni Carré, rebrà els components del Club Ciclista Lleida, que enguany s’ha proclamat guanyador de les Grans Clàssiques amb l’equip elit-sub23.   La recepció tindrà lloc a la Sala Viladrich del Palau de la Diputació.

Descarregar esdeveniment