Recepció a la gimnasta Àngela Mora, del Club Gimnàstic FEDAC Lleida

El president de la Diputació de Lleida, Joan Talarn, acompanyat de la diputada Helena Martínez i del diputat Jordi Verdú, rebrà a la Sala polivalent, la gimnasta Àngela Mora, del Club Gimnàstic FEDAC Lleida. Mora –que arribarà acompanyada de les seves companyes d’equip, dels seus pares i de la seva entrenadora, Maribel Moncasi– ha estat la primera gimnasta amb síndrome de Down que ha competit al Campionat d’Espanya Nacional Base de gimnàstica artística.

Descarregar esdeveniment