Recepció a la Corporació Comarcal i als alcaldes del Segrià
La vicepresidenta segona de la Diputació de Lleida, Rosa Pujol, participarà a la recepció a la Corporació Comarcal i als alcaldes del Segrià que es farà en el marc de la 61a Fira Agrària de Sant Miquel. Lleida, 25 de setembre de 2015