Ranxo dels vaguistes
El president de la Diputació, Joan Talarn, acompanyat de la vicepresidenta Estefania Rufach participarà en el Ranxo dels vaguistes, en commemoració de l’inici de la vaga de la Canadenca, que tindrà lloc al Casal Cultural de Camarasa. L’alcaldessa, Elisabet Lizaso, acompanyarà Talarn i Rufach en la seva visita que s’iniciarà a la Central Hidroelèctrica, on restaran obertes les exposicions ‘Temps d’avenços tecnològics i de lluita obrera’ i ‘Establiments a l’època dels treballs’. (El servei de premsa enviarà informació d’aquest acte)