Ranxo de Ponts
El president de la Diputació de Lleida, Joan Talarn, acompanyat del vicepresident Jordi Latorre i l’alcalde de Ponts, Josep Tàpies, participarà en el Ranxo de Ponts, que tindrà lloc a la plaça Planell de la localitat (14.00 hores) i que estarà presidit pel conseller de Territori i Sostenibilitat, Damià Calvet. Prèviament, serà rebut a la Casa de la Vila i farà una visita pels diferents espais del Ranxo. Talarn estarà acompanyat també de la vicepresidenta Estefania Rufach, la diputada Mercè Carulla i el diputat Eloi Bergós, així com el president del Consell Comarcal de la Noguera, Miquel Plensa, i el subdelegat del govern de l’Estat, José Crespín. (El servei de premsa enviarà informació d’aquest acte)