Programa “Empresaris” de la Cadena SER

El director del Patronat de Turisme, Jordi Blanch, participarà en el programa “Empresaris” de la Cadena SER, que dirigeix i presenta la Mercè March. El programa, que es farà en directe des de la Canonja de la Seu Vella de Lleida, tractarà sobre el turisme a la demarcació de Lleida.

Descarregar esdeveniment