Proclamació de Balaguer com a capital de la Sardana 2022
La vicepresidenta de l’IEI, Estefania Rufach, participarà en l’acte de proclamació de Balaguer com a capital de la Sardana 2022 que tindrà lloc a la sala d’actes de la Paeria de Balaguer. L’acte comptarà amb les intervencions de l’alcalde de Balaguer, Jordi Ignasi Vidal; la directora general de Cultura Popular i Associacionisme Cultural, Adelaida Moya; l’alcalde de Sant Feliu de Guíxols, Carles Motas; el president de la Confederació Sardanista, Xavier Tresseras, el coordinador de la Capital de la Sardana, Víctor Sallés, i el president del Consell Comarcal de la Noguera, Miquel Plensa. La jornada –que comptarà amb la presència del diputat Eloi Bergós– finalitzarà amb una ballada de sardanes a la Plaça Mercadal i presentació del CD “Capital de la sardana Balaguer 2022”.