Processó del Diumenge de Rams
El vicepresident de la Diputació de Lleida, Agustí Jiménez, assistirà a la Processó de Diumenge de Rams en honor a la Verge dels Dolors que se celebra a la ciutat de Lleida, sota l’organització de la Congregació de Nostra Senyora dels Dolors de Lleida. La tribuna d’autoritats estarà situada a l’Avinguda Blondel (davant de l’IEI).