Processó de la Verge de Guadalupe. Casa Extremadura.

El vicepresident primer de la Diputació, Miquel Padilla, assistirà a la processó de la Verge de Guadalupe organitzada per la Casa d’Extremadura. La processó començarà al local social de la Casa d’Extremadura i acabarà a l’església de Sant Pau, on tindrà lloc una missa extremenya.  

Descarregar esdeveniment