Primer concert del ‘Musiquem Lleida’

La vicepresidenta de l’IEI, Estefania Rufach, assistirà al primer concert del 18è Festival Internacional de Música ‘Musiquem Lleida’, que se celebra entre els dies 6 i 8 d’octubre en diferents indrets de la ciutat de Lleida i que coincideix amb la celebració del 50è aniversari de la creació de la Coral Shalom.   El concert anirà a càrrec de la pianista ucraïnesa, Oksana Shymanska.

Descarregar esdeveniment