Presentació oficial dels equips del Sedis Bàsquet. Pavelló Municipal. La Seu d’Urgell
El diputat de CiU, Antoni Navinés, assistirà a l’acte de presentació oficial dels equips del Sedis Bàsquet que competiran en la temporada 2011-12. La presentació tindrà lloc al pavelló municipal de la Seu d’Urgell.