Presentació oficial dels equips del Club Bàsquet Lleida. Pavelló municipal de Cappont

El vicepresident primer de la Diputació de Lleida, Miquel Padilla, participarà en l’acte de presentació dels equips del Club Bàsquet Lleida, que ha iniciat la temporada 2012-2013.  

Descarregar esdeveniment