Presentació oficial dels equips del Club Atlètic Segre per la temporada 2023/2024

El diputat de Salut Pública, Òscar Martínez, participarà en l’acte de presentació oficial dels equips del Club Atlètic Segre per la temporada 2023/2024, que tindrà lloc a les instal·lacions del Club Atlètic Segre.   L’acte comptarà amb la participació de l’alcalde de Lleida, Fèlix Larrosa; el president del Club Atlètic Segre, David Romaní; el president del Club Atlètic Lleida, Xavier Batalla; el vicepresident de la Federació catalana de Futbol i delegat de la Federació a  Lleida, Josep Maria Espasa, i el regidor d’Esports de la Paeria, Jackson Quiñónez, entre d’altres.

Descarregar esdeveniment