Presentació oficial dels equips de la temporada 24/25 de la SE AEM
La vicepresidenta de la Diputació, Sandra Castro, participarà en l’acte de presentació oficial dels equips de la temporada 24/25 de la SE AEM, que tindrà lloc al camp Municipal del Recasens