Presentació oficial de l’equip Elit-Sub23 CECLleida
El diputat de Salut i Esports, Òscar Martínez, assistirà a l’acte de presentació de l’equip Elit-Sub23, amb la participació de representants de la Federació Catalana de Ciclisme, per donar a conèixer l’equip, el calendari de competicions i la nova equipació, entre altres.