Presentació oficial de l’Associació Long Covid Lleida

El vicepresident de la Diputació de Lleida, Agustí Jiménez, acompanyarà al diputat de Salut Pública i Esports, Òscar Martínez, en la presentació oficial de l’Associació Long Covid Lleida que tindrà lloc a l’Aula Magna de l’IEI.   L’acte comptarà també amb la participació del subdelegat del govern espanyol a Lleida, José Crespín; la delegada territorial del Govern de la Generalitat a Lleida, Montse Bergés; la regidora delegada de Salut de l’Ajuntament de Lleida, Anna Miranda, i el president de l’associació, Joan Juncosa.

Descarregar esdeveniment