Presentació oficial de la fira agrària Sant Miquel-Eurofruit
El president de la Diputació, Joan Talarn, participarà en la presentació oficial de la fira agrària Sant Miquel-Eurofruit, que se celebrarà a la ciutat de Lleida entre els dies 28 de setembre i 1 d’octubre. La presentació —que tindrà lloc a la sala de premsa del Palau de Congressos La Llotja— comptarà amb la participació de l’alcalde de Lleida, Fèlix Larrosa; el president de la Cambra de Comerç de Lleida, Jaume Saltó; la delegada territorial de la Generalitat a Lleida, Montse Bergés, i l’assistència del director de Fira de Lleida, Oriol Oró.