Presentació nacional de la nova marca agroalimentària ‘Gust de Lleida’
El president de la Diputació de Lleida, Joan Talarn, acompanyat del vicepresident del Patronat de Promoció Econòmica, Jordi Verdú, participarà en l’acte de presentació nacional de la nova marca ‘Gust de Lleida’, una iniciativa que neix amb l’objectiu de posar en valor la riquesa agroalimentària de les comarques lleidatanes i promoure els productes de proximitat com a eix vertebrador de desenvolupament econòmic, turístic i gastronòmic. L’acte, que se celebrarà al Molí de l’Oli de la Pobla de Segur, comptarà amb la participació de representants dels consells comarcals, DOP i IGP del territori, Grups d'Acció Local, ajuntaments, una àmplia representació del sector productiu i la participació de reconeguts xefs i experts com Joel Castanyé, Martina Puigvert, Oriol Rovira, Sergio Torres i Toni Massanés. A les 12.00 hores, es durà a terme una atenció als mitjans de comunicació en el mateix espai.