Presentació d’una aplicació per a mòbils Iphone i Android. Sala d'actes.

El president de la Diputació de Lleida, Joan Reñé, presidirà la roda de premsa de presentació d’una nova aplicació per a Smartphones per facilitar la donació de sang. L’acte de presentació –que se celebrarà a la sala d’actes de la Diputació de Lleida- comptarà amb la participació del president de la Federació Catalana de Donants de Sang, Marc Ibars, el president de l'Associació de Donants de Sang de l'Urgell, Albert Torra, i el responsable de l’empresa USE-IT, Àlex Surroca.  

Descarregar esdeveniment