Presentació dels resultats del programa Reempresa 2022-2023
El vicepresident del Patronat de Promoció Econòmica, Jordi Verdú; la cap del Servei de Relacions Laborals dels Serveis Territorials del Departament de Treball, Afers Socials i Famílies a Lleida, Lluïsa Prat; el president d’Autoocupació, Albert Colomer, i la directora del Centre de Reempresa de Catalunya, Laura Sallent, presentaran els resultats del programa Reempresa dels anys 2022 i 2023, que permet treballar de forma conjunta per seguir enfortint i salvaguardant el teixit empresarial de les terres de Lleida.