Presentació dels resultats del conveni de col·laboració entre la Diputació de Lleida i la Cambra de Comerç de Lleida

El president de la Diputació de Lleida, Joan Talarn, i el president de la Cambra de Comerç de Lleida, Jaume Saltó, presentaran els resultats obtinguts fruit del  conveni de col·laboració signat el 2021, per fomentar la internacionalització de les empreses de les terres de Lleida, el Pirineu i Aran, així com la captació d’inversió estrangera en aquest mateix territori.   La presentació dels resultats obtinguts amb aquest conveni comptarà amb l’assistència del secretari de la Cambra, Josep Ramon París, i el  responsable de l’Àrea d’Empresa i d’Internacionalització, Jordi Quejido. També hi assistiran el vicepresident del Patronat de Promoció Econòmica de la Diputació de Lleida, Carles Gibert, i el seu director, Ramon Boixadera.

Descarregar esdeveniment