Presentació dels resultats del conveni de col·laboració entre la Diputació de Lleida i els 5 Grups d’Acció Local del territori
El president de la Diputació de Lleida, Joan Talarn, i els representants dels 5 Grups d’Acció Local (GAL), Leader Ponent, Pirineu Occidental, Alt Urgell-Cerdanya, Catalunya Central i Noguera-Segrià Nord, presentaran els resultats obtinguts fruit del conveni de col·laboració signat l’any 2021, per a l’execució de la “Diagnosi de la situació energètica municipal, debat al territori i formació tècnica sobre eficiència energètica”. La presentació dels resultats comptarà amb l’assistència del president de Leader Ponent, Rafael Panadés, i la gerent, Teresa Fuentes; el president del grup del Pirineu Occidental, Miquel Maria Bretcha, i la gerent, Marian Rius; la representant del grup d’Alt Urgell-Cerdanya, Josefina Ladós; el president del Grup Catalunya Central, Francesc Lluch, i el gerent, Jordi Vilalta i, el president del Grup Noguera Segrià Nord, Miquel Plensa, i la gerent, Gemma Cortada. També hi assistiran el vicepresident del Patronat de Promoció Econòmica de la Diputació de Lleida, Carles Gibert, i el director del Patronat de Promoció Econòmica, Ramon Boixadera.