Presentació dels resultats de les proves de diagnòstic precoç de malaltia cardiovascular i renal fetes pel ‘Bus de la Salut’
El president de la Diputació de Lleida, Joan Talarn, acompanyat del diputat de Salut Pública, Albert Bajona, presentaran en roda de premsa la investigació duta a terme pel grup encapçalat pel doctor Marcelino Bermúdez, coordinador científic del projecte d’‘El Bus de la Salut’, un projecte de recerca pioner a l’Estat espanyol per convertir Lleida en la primera demarcació amb una aposta ferma per la prevenció de les malalties cardiovasculars i renals i en el foment de polítiques de salut en aquest àmbit. Aquesta investigació forma part del programa de recerca científica en l’àmbit de la salut que es desenvolupa a la demarcació de Lleida i que compta amb el suport de l’Àrea de Salut de la Diputació de Lleida i la Fundació Renal Jaume Arnó, conjuntament amb el Departament de Salut de la Generalitat de Catalunya, Atenció Primària de Salut de Lleida i la Unitat de Diagnòstic i Tractament de Malalties Aterotrombòtiques (UDETMA) de l’Institut de Recerca Biomèdica de Lleida (IRBLleida),