Presentació dels resultats de les campanyes arqueològiques de 2011. Aula Magna de l’IEI

El director de l’Institut d’Estudis Ilerdencs (IEI), Josep M. Solé i Sabaté, presidirà la roda de premsa de presentació dels resultats de les campanyes arqueològiques de 2011. La presentació es farà a l’Aula Magna de l’IEI.

Descarregar esdeveniment