Presentació dels participants de la tercera edició del programa de consolidació empresarial ‘Impulsa’t’ i primera formació grupal

El president de la Diputació de Lleida, Joan Talarn, acompanyat del diputat i vicepresident del Patronat de Promoció Econòmica, Jordi Verdú, participarà en l’acte de presentació i donarà la benvinguda als representants de les 20 empreses que han estat seleccionades per participar en la tercera edició del programa ‘Impulsa’t’, que permetrà als participants adquirir les competències i coneixements necessaris per a enfortir i consolidar les seves empreses.

L’acte —que se celebrarà a la sala de Polivalent de la Diputació de Lleida— comptarà també amb la participació del director del Patronat, Ramon Boixadera, i de la ponent Yolanda Tarango, mentora d’empreses i fundadora de Barcelona Mentoring, encarregada d’impartir la primera formació grupal que abordarà les ‘Competències per a una gestió professional eficaç’.

Descarregar esdeveniment