Presentació dels nous vehicles i cisternes d’aigua per a la prevenció i extinció d’incendis
El diputat de Cooperació Municipal, Acció Territorial i Medi Ambient, Fermí Masot, participarà en la presentació dels nous vehicles i cisternes d’aigua per a la prevenció i extinció d’incendis, que tindrà lloc al parc de Bombers de Manresa.
Masot estarà acompanyat de l’alcalde de Manresa, Marc Aloy; el diputat delegat de Prevenció d’incendis i Gestió forestal de la Diputació de Barcelona, Jordi Fàbrega, i la delegada del Govern a la Catalunya Central, Elia Torotolero.